فیلمهای آموزش بازاریابی هاروارد

گفتگوی این شماره:

فیلیپ کاتلر، آغاز بازاریابی در جهان، راه حلهای کاتلری برای صنایع ایران

فایل صوتی میزگرد / گفتگو :
فایل صوتی میزگرد این شماره دردست آماده سازی است.
چکیده مجله :

سرمقاله / كشتيهاي متعدد كنفرانسها و همايشها در اقيانوس متلاطم بازاريابي ايران
پرويز درگي ص 2

چکيده:   
ازدحام و ترافيک کنفرانسها و همايشها در ايران، يک موضوع قابل بررسي است. پيشنهاد مي شود براي سال آينده، در ابتداي سال، گردهمايي با حضور متوليان کنفرانسها و همايشها بگذاريم و با هم انديشي جمعي، کشتيهاي متعدد اقيانوس پرتلاطم بازاريابي را هماهنگ کرده و از آبراهه هايي متعدد درست استفاده کنيم تا هم کارفرمايان و مشتريان راضي باشند و هم با هماهنگي و تقسيم کار علمي و پرهيز از دوباره کاريها از منابع علمي استفاده بهينه تري ببريم.

بازار خبر ص 4
چکيده:
مجموعه اي از خبرهاي متعدد درباره برگزاري کنفرانسها و همايشها را در اين صفحه مي خوانيد. همچنين از استراتژي بازاريابي و فروش شرکتهاي برتر خارجي نظير فورد، وال مارت، نيسان، نايک، ال جي آگاه مي شويد.

گفتگو / فيليپ كاتلر ، آغاز بازاريابي در جهان ، راه حلهاي كاتلري براي صنايع ايران
گفتگو از : احمد آخوندي ، محسن جاويدمؤيد ص 10
چکيده:
در اين گفتگو، دکتر کامبيز حيدرزاده، مترجم کتابهاي کاتلر، مروري دارد بر آثار کاتلر از سال 1967 (1346 شمسي) تا سال 2007 (1386 شمسي). سپس به جستجوي پيشينه بازاريابي مي پردازد که به آغاز خلقت بشري مي رسد. در نهايت، آغاز بازاريابي در جهان به مفهوم کنوني آن مورد بررسي قرار مي گيرد. همچنين اشکالات صنايع بويژه مديران صنايع ايران وارسي مي شود و بر پايه ايده هاي کاتلر، راه حلهايي براي صنايع ايران ارائه مي شود.
  
جادوي بازاريابي هري پاتر
مترجم: اعظم احمدي ص 14
چکيده:
کتاب هري پاتر با فروش بي سابقه، بزرگان بازاريابي را به اين انديشه برانگيخت که چگونه و با چه روشهايي اين کتاب توانسته به فروش چند ميليوني دست يابد؟ رمز اين فروش و بازاريابي متفاوت از شيوه هاي بازاريابي سنتي است. اين شيوه در بازاريابي پست مدرن نهفته است که مي گويد: ........
       
مباني كسب و كار فرانشيز
علي ميرشاهي ص 16
چکيده:
مباني کسب و کار فرانشير براي بسياري از فعالان اقتصادي يک فرصت است و از ديگر سو براي آنانکه شخصيت حرفه اي ويژه اي دارند، يک تهديد جدي است که بسرعت از اين کسب و کار خارج مي شوند.شما در زمره کار آفرينان هستيد يا در زمره شخصيتهاي حرفه اي ؟
      
اجتناب از چهار خطر در مديريت ارتباط با مشتريان
مهندس محمدرضا حيدرپور دهكردي ص 19
چکيده:   
دو دام پر هزينه مديريت ارتباط با مشتريان در شماره هاي پيشين درج شد. در اين شماره با سومين دام آشنا مي شويد که هزينه هاي سهمگيني بر سازمان تحميل مي کند بي آنکه سودي داشته باشد. آگاهي از اين دام براي مديراني سودمند است که با شور و اشتياق و صرف هزينه هاي سنگين، نرم افزار CRM را در سازمان راه مي اندازند، اما پس از ماهها در مي يابند که جز خسارت نتيجه اي براي سازمان در بر نداشته است.

راهي كه مشتريان براي انتخاب شما مي پيمايند
شيرين مددي يكتا ص 20
چکيده:
مردم طي فرايندي يک نام تجاري را انتخاب مي کنند يا دست به خريد محصولي مي زنند. اين فرايند در چهارمرحله به تفکيک معرفي شده است. اگر مي خواهيد محصولتان را به فروش برسانيد، بايد اين فرايندها را بشناسيد.فرايند اول .......
   
برگزاري اولين دوره هاي علمي - كاربردي كوچينگ در TMBA ص 24
    
سمينارهاي مربوط به حوزه بازار يابي ، زمستان سال 1386 TMBA ص 25
    
بررسي نقش و جايگاه بانكداري الكترونيك در رضايتمندي مشتريان خدمات بانكي
دكتر رضا اكبري اصل ص 26
چکيده: 
اصول بانکداري الکترونيک، فوايد و تأثير گسترش بانکداري الکترونيکي در اين متن مورد توجه قرار گرفته است.

اجراي استراتژي ارتباطات ، راهي به سوي اندازه گيري اثربخشي فعاليتهاي ترويجي
بهروز قدرت پور ص 31
چکيده:
مراحل طراحي استراتژي ارتباطات / تعيين هدفهاي ارتباطات / سلسله مراتب تأثيرهاي سنتي، مدل آيداز به عنوان ابزاري براي اندازه گيري اثربخشي فعاليتهاي ترويجي، تعيين بودجه فعاليت‍هاي ترويجي عناوين مطالبي است که اين مقاله به آن پرداخته است.

چگونه از توفيق يك ايده ي اقتصادي مطمئن شويم
محمد سالاري ص 34
چکيده:
توفيق يک ايده اقتصادي مستلزم داشتن يک چشم انداز، تعيين تواناييها، مهارتها و نياز بازار است. اين هر سه مولفه را در اين اثر بخوانيد.  

گزارش / مغزافزارهاي مديريتي ، نرم افزارهاي مديريتي ، دل افزارهاي مديريتي
تهيه و تنظيم : مريم چهاربالش ص 36
چکيده:
در اين گزارش به ويژگي سازمانهاي يادگيرنده مي پردازد، سپس به تعريف مستند سازي پرداخته است؛ ويژگيهايي که در سازمانهاي امروز بدون توجه به آن، خسارتهاي سهمگيني نصيب سازمان خواهد شد.

معرفي يك نشريه خارجي / آينده تحقيقات كيفي بازاريابي
عليرضا پورمحمدي ص 39
چکيده:
تازه ترين شماره ماهنامه تحقيقات جهان ( research world ) 27 نوامبر 2007 مورد بررسي واقع شده است. افزون بر آن، عناوين مقالات، اخبار، و ده شرکت موفق تحقيقات بازار در سال 2006 در اين مقاله معرفي شده اند.
   
تبليغات / روشي تازه براي تحليل تيزرهاي تبليغاتي تلويزيون
سعيد ميرشاهي ص 40
چکيده:
اين مقاله با نگرشي بديع، سه هدف را در تحليل تبليغات تجاري بويژه تبليغات تلويزيوني دنبال مي کند و به آن پاسخ مي دهد: 1- چگونه از طريق اين رويکرد مي توان به طراحي موثر پيامهاي تبليغي دست يافت. 2- چگونه مي توان يک پيام تبليغي را طراحي کردکه در کنار فروش کالا با ارزشهاي فرهنگي نيز همخواني داشته باشد. 3- نقاط قوت و ضعف پيامهاي تبليغي چيست و آيا مي توان مدل يا الگويي را در خصوص متون تبليغي ترسيم کرد.

معرفي كتابهاي خارجي / مشتريها چگونه فكر مي كنند
مهندس امير توفيقي ص 42
چکيده:
مشتريها چگونه فکر مي کنند يکي از خارق العاده ترين و جذابترين کتابهايي است که تاکنون در حوزه بازاريابي به رشته تحرير در آمده. نويسنده کتاب، دکتري دانشکده کسب و کار هاروارد، با الهام از تحقيقات بين رشته اي، اين کتاب را تأليف کرده است، واژه هاي اين کتاب نوعي پايه گذاري در رشته بازاريابي است نظير ضمير بازار، ذهن بازار، ......
  
بازار كتاب ص 44
چکيده:
در اين شماره شما با کتابهاي زير آشنا مي شويد: چگونه بيشتر از رقبايتان بفروشيد / چگونه تبليغات موفق بسازيم / اندازه گيري رضايت مشتري/ NLP عملي / بازاريابي بدون تبليغات / خدمات بيمه را چگونه بفروشيم

فروشگاه اينترنتي : تازه ترين كتابهاي بازاريابي ، تبليغات و مديريت ص 47
چکيده:
کساني که مايلند کتابهاي بازاريابي، تبليغات و مديريت را خريداري کنند، بدون صرف وقت و گشت زني در پشت ويترين کتابفروشيها، مي توانند سفارش کتاب بدهند.تا براي آنها ارسال شود. تماس تلفني 4-66028401 يا سايت اينترنتي