فیلمهای آموزش بازاریابی هاروارد
درباره ی ما





این مجله که اولین شماره آن در بهار سال ۱۳۸۶ به علاقه مندان مباحـث بـازاریـابـی تقـدیـم شد، می خواهد به معنای واقعی پل ارتباطی صنعت و دانشگاه باشـد. بـه همیـن منظـور از صاحب نظران و اساتید حوزه های مرتبط صمیمانه تقاضا داریم با ارشادات و راهنمـایـی هـای ارزشمند و ارسال مقالات کاربردی یاریمان دهند.
از مدیران بنگاه های اقتصادی تقاضاداریم معضلات و مسائل کسب و کار را صمیمانه بـا ما در میان بگذارند و اجازه دهند از تجربیات ارزشمندشان دیگران نیز بهره مند شوند.

 

مخاطبان نشریه:
مدیران بنگاه ها، شرکتها، مؤسسات به ویژه مدیران بازاریابی، سرپرستان و کارکنان فروش، علاقه‌مندان به موضوعات بازاریابی در دنیای رقابت خصوصاً اساتید و دانشجویان رشته های مرتبط.

نویسندگان مقالات نشریه:
استادان بنام وصاحبنظران بازاریابی همچون دکتر احمد روستا،دکترعبدالحمید ابراهیمی، دکتر محمود محمدیان، دکتر کامبیز حیدرزاده، دکتر رضا اکبری اصل، دکتر احمد یحیایی ایله‌ای، محمد سالاری ، مهندس امیر توفیقی، استاد سینا قربانلو، دکتر مسگریان حقیقی و ... .

ویژگی های نشریه:
بازار خبرحاوی تازه‌ترین استراتژیهای شرکتهای برترنظیرسونی،فورد،بی‌ام‌و دایملر کرایسلر، تویوتا و ... . میزگرد، گزارش،
گفتگوی اختصاصی با استادان بین المللی بازاریابی، گفتگو با استادان بازاریابی درباره آسیب‌شناسی بازاریابی ایران، چگونگی عبور ایران از بازاریابی دوران‌ گذار، توسعه مهندسی بازار; نیاز امروز بازاریابی کشور، آغاز بازاریابی در جهان، راه‌حلهای کاربردی برای صنایع ایران، معرفی کتابها و نشریات داخلی و خارجی در حوزه بازاریابی.


صاحبان آگهی در نشریه: صنایع رقابتی، صاحبان شرکتهای خدماتی، تولیدی.

 





رزومه
پرویز درگی صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول
  • عضو هیات علمی مقطع کارشناسی ارشد سازمان مدیریت صنعتی
  • رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت TMBA
  • صاحب امتیاز و مدیر مسئول مجله توسعه مهندسی بازار
  • استاد مدعو مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه علوم و فنون مازندران
  • مدرس دوره جامع مدیریت بازاریابی دانشگاه تهران
  • عضو هیات مدیره انجمن تحقیقات بازاریابی ایران
  • عضو هیات موسس و هیات مدیره انجمن علمی بازاریابی ایران
  • مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان
  • رهبر تحقیق پروژه های متعدد بازاریابی در بازرهای داخلی و خارجی
  • مشاهده رزومه کامل
احمد آخوندی رئیس شورای سیاستگذاری
  • رئیس شورای سیاستگذاری دوماهنامه توسعه مهندسی بازار
  • رئیس شورای سیاستگذاری ماهنامه بازاریاب بازارساز
  • سردبیر دوماهنامه توسعه‌مهندسی‌بازار سال‌اول‌تا‌پنجم(1386‏تا1390)
  • مدیر اجرایی انتشارات بازاریابی
  • ویراستار کتابهای بازاریابی و تبلیغات و روابط عمومی
  • معاون سردبیر فصلنامه گردشگری
  • عضو هیات تحریریه فصلنامه "رسانه" از شماره 2 تا 8 (سال 1369)
  • دبیر تحریریه ماهنامه "عصر تبلیغات و بازاریابی"
  • خبرنگار و کارشناس صفحه اجتماعی روزنامه های همشهری و ابرار
  • معاون سردبیر ماهنامه های شهرما (کیش، قشم، چابهار، اکباتان، شهرک غرب، تهرانپارس)
  • مشاهده رزومه کامل